Prekių, įsigytų iš internetinės parduotuvės www.geo-fennel.lt pristatymas ypač paprastas ir patogus – užsisakykite prekes internetu, arba parašykite elektroniniu paštu info@upona.lt ir Jūsų užsakytos prekės jau kelyje – mes pristatysime Jūsų užsakymą bet kuriuo adresu Lietuvoje.
Greitas meniu: Pirkimo eiga – Prekių pristatymo būdai – Apmokėjimo būdai – Prekių grąžinimo sąlygos
Pirkimo eiga:
Jums nebūtina registruotis internetinėje parduotuvėje norint įsigyti prekę. Tačiau registruoti vartotojai įgyja galimybę naudotis tam tikrais privalumais lyginant su neregistruotais: užtenka tik vieną kartą įvesti savo duomenis perkant prekę ir kitą kartą to daryti nebereikės.
Norint užsisakyti prekę/-es, Jums reikia atlikti užsakymą mūsų tinklapyje: išsirinkus norimą prekę/-es, reiktų spausti mygtuką „Į krepšelį“.
Jeigu norite įsigyti kelis tos pačios prekės vienetus, prekių krepšelio skiltyje „Kiekis“ įrašykite norimą kiekį ir būtinai paspauskite „Atnaujinti krepšelį“ – pakeitimai bus išsaugoti.
Į prekių krepšelį galima patekti paspaudus jo simbolį viršutiniame dešiniajame puslapio kampe. Visos kainos puslapyje yra rodomos be PVM. Pastarasis yra pridedamas krepšelyje, formuojant užsakymą.
Užsakymo vykdymo eiga yra tokia:
- Klientas pateikia užsakymą ir apmoka jį (tuo atveju, kai pasirinko mokėjimą ne atsiėmimo metu). Jeigu prekių sandėlyje neturime – išankstinis mokėjimas privalomas.
- Darbo metu mūsų darbuotojai peržiūri Jūsų užsakymą ir gavus apmokėjimą pakeičia statusą į “Vykdomas”. Jeigu prekės yra sandėlyje ir apmokėjimą gauname iki 12 val., užsakymą išsiunčiame tą pačią dieną. Jeigu kažkurios prekės neturime – įvykdome užsakymą per maždaug 2 savaites.
- Paruošę Jūsų užsakymą atsiėmimui arba jį išsiuntę, papildomai pranešame el. paštu.
Prekių pristatymo būdai:
Prekių atsiėmimas mūsų parduotuvėje
Prekių atsiėmimas galimas per kelias darbo valandas nuo užsakymo pateikimo (jeigu jos yra sandėlyje).
Gavę patvirtinimą iš mūsų darbuotojo el. paštu apie užsakymo įvykdymą, galite atvykti atsiimti savo prekių.
Darbo laikas:
Pirmadienis – ketvirtadienis: 8:00 – 16:00
Penktadienis: 8:00 – 15:00
Prekių pristatymas visoje Lietuvoje
Užsakymai, kurių apmokėjimas gaunamas iki 12:00 valandos (darbo dienomis), išsiunčiami tą pačią dieną, jeigu prekės yra sandėlyje. Atlikus užsakymą vėliau, jis bus išsiųstas tik kitą darbo dieną.
Visos siuntos vidutiniškai pristatomos per vieną darbo dieną visoje Lietuvoje, naudojantis kurjerių tarnybų paslaugomis.
Venipak paštomatai/asiėmimo punktai. Ką rinktis?
Paštomatų tinklas yra platesnis ir jie veikia visą parą, bet ne visos prekės dėl savo išmatavimų telpa į paštomatus. Jei Jūsų užsakyme yra trikojis, ar liniuotė, rinkitės Venipak atsiėmimo punktą arba kurjerį. Jei užsisakius paštomato paslaugą, matysime , kad Jūsų prekės per didelės, nieko baisaus, mes susisieksime su Jumis ir nukreipsime prekę į Jums patogiausią prekių atsiėmimo punktą. Paštomatų ir atsiėmimo punktų žemėlapį ir atsiėmimo punktų darbo laiką rasite čia.
Apmokėjimo būdai:
El. bankininkystė, elektroniniai pinigai ir kitos mokėjimo sistemos (Paysera)
Tai yra pats greičiausias ir paprasčiausas būdas atsiskaityti už prekes mūsų parduotuvėje. Formuojant užsakymą bus pateiktas sąrašas, kuriame galite pasirinkti norimą banką arba apmokėti kitais Jums patogiais būdais. Apmokėjimą užsakymui prašome atlikti per 5 darbo dienas, kitaip užsakymas bus atšauktas.
Bankiniu pavedimu
Atsiskaitant bankiniu pavedimu, apmokėjimas atliekamas prisijungus prie savo elektroninės bankininkystės, ar bet kuriame banko skyriuje. Atkreipiame dėmesį, kad mokėjimo paskirties laukelyje reikia nurodyti užsakymo numerį. Išankstinę sąskaitą su užsakymo numeriu gausite prisegtą prie laiško, patvirtinančio sėkmingą užsakymo pateikimą. Apmokėjimą užsakymui prašome atlikti per 5 darbo dienas, kitaip užsakymas bus atšauktas.
Grynais parduotuvėje
Jūs galite atsiskaityti grynaisiais pinigais, atsiimdami užsakymą mūsų parduotuvėje (prašome turėti tikslią nurodytą sumą). Atsiskaityti banko kortele šiuo metu galimybės nėra.
Pasirinkę šį apmokėjimo būdą, privalote atsiimti užsakymą per 5 darbo dienas nuo įvykdymo datos. Po šio termino užsakymas yra atšaukiamas.
Prekių grąžinimo sąlygos
Kokybiškų prekių grąžinimas
Kokybiškų prekių grąžinimas vykdomas remiantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu (2014-07-22) dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis, Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (toliau – CK) 6.228 straipsnio 1 dalies nuostatomis („Vartotojas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta šio kodekso 6.22811 straipsnyje, išlaidų, per keturiolika dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, išskyrus šio straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis.
Tuo atveju, jei Vartotojas sudaro pirkimo-pardavimo sutartį (toliau Sutartis) naudojantis tik ryšio priemonėmis (nuotolinė sutartis) ir dėl to negali prieš sudarant sutartį pasinaudoti įstatymais įtvirtinta teise apžiūrėti prekes ir įvertinti jų tinkamumą, jis turi teisę atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, raštu pranešdamas apie tai Pardavėjui per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo dienos. Jeigu Pirkėjas viena Sutartimi įsigijo keletą prekių, jis turi teisę pilnai atsisakyti visų viena Sutartimi nusipirktų prekių arba tik kai kurių viena Sutartimi įsigytų prekių. Nurodytas 14 (keturiolikos) dienų raštiško prašymo pateikimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekės(-ių) perdavimo Pirkėjui ar jo įgaliotam atstovui dienos ir nėra pratęsiamas ar kaip nors susiejamas su prekių perdavimu ar gražinimui Pardavėjui ar kitam asmeniui dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių priežasčių. Įsigytas kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 d. jei:
- grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje;
- prekė yra nenaudota ir nesugadinta;
- prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, maišeliai ir kt.);
- grąžinama prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija;
- grąžinant prekę pateikiamas jos įsigijimo dokumentas, garantinis talonas (jei jis buvo išduotas).
Grąžinamą prekę prašome pristatyti atgal į parduotuvę arba išsiųsti žemiau nurodytu būstinės adresu:
K. Trinkūno firma UPONA
Panerių g. 39/Vytenio g. 50-502, LT-03209 Vilnius
Grąžinant kokybiškas prekes, pirkėjas atsako už:
- prekių supakavimą;
- prekių pristatymą į parduotuvę (išskyrus atvejus, kai gauta ne ta prekė).
Mes galime atsisakyti priimti atgal prekę, jei buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomų pakuočių, kurios netrukdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teise, pažeidimus.
Jei prekei padaryti pakuotės pažeidimai lemia, jog prekė negalės būti vėliau realizuota už tą pačią kainą, nepažeidžiant kito šios prekės Pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigijimą, tokios prekės gali būti grąžinamos tik mūsų bendru sutarimu (pvz. Jums sutikus kompensuoti prekės nuvertėjimo skirtumą).
Grąžinant el. parduotuvėje pirktą prekę, paprašysime pateikti laisvos formos raštišką prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui.
Jei pirkimo metu Jums buvo pritaikyta papildoma nuolaida užsakymui, o Jūs grąžinote tik dalį vienu užsakymu įsigytų prekių, mes galime išskaičiuoti nuolaidos sumą iš grąžinamos sumos.
Grąžinant kokybiškas prekes, Pirkėjui tenka visos su jų grąžinimu susijusios transportavimo išlaidos.
Prekės grąžinimas įsigijus nekokybišką prekę
Prekės grąžinimas įsigijus nekokybišką prekę ir kitais atvejais, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu (6.363 straipsnio 7 dalis) bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu (2014-07-22) dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkamos kokybės prekės įsigijimas, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, kuomet prekė yra netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės, t.y. nenustatyti pirkėjo netinkamo vartojimo sąlygoti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.
Garantija
Pagal LR Civilinio kodekso 6.363 straipsnio 1 dalies 10 punktą pardavėjas atsako už daikto trūkumus, kurie išaiškėja per dvejus metus nuo daikto perdavimo, jeigu įstatymai ar sutartis nenumato ilgesnio termino. Šiame straipsnyje nustatytoms pirkėjo teisėms taikomas dvejų metų ieškinio senaties terminas.